Dažniausiai užduodami klausimai

  •  

    1. Iš ko gaminamos SILICSANA granitininės plautuvės?

    SILICSANA granito kompozitą sudaro kvarco smėlio (80%) ir dervos mišinys (20%). Tai nėra naturalus akmuo. Silicsana medžiaga yra dirbtinis granitas, kuris sukurtas siekiant suteikti papildomą tvirtumą granitui, paviršių pagaminti glotnų ir neporėtą, užtikrinti geresnį granito patvarumą.

     

    2. Kaip prižiūrėti granitinę plautuvę?

    Kasdienei priežiūrai naudojama švelni kempinėlė arba minkšta šluostė.  Panaudojus plautuvę  ištrinkite plautuvės paviršių indų plovikliu, nuplaukite šiltu vandeniu ir nusausinkite. Rekomenduotina tai atlikti bent kartą dienoje, jog ant paviršiaus nesikauptų nuosėdos.

    Periodiniei plautuvės priežiūrai reikėtų naudoti specialią valymo priemonę, valiklis negali būti  rūgštinės sudėties. Ištrinkite paviršių švelnia kempinėle, nuplaukite šiltu vandeniu ir nusausinkite.

     

    3. Ar galima pasirinkti, kurioje puseje montuoti plautuvės dubenį? 

    Jeigu pasirnkote plautuvę, kuri yra apsukama, plautuvės dubenį galite montuoti tiek kairėje, tiek dešinėje pusėje. Jeigu plautuvė nėra apsukama produkto numeryje yra nurodoma dubens padetis:  R – pagrindinis dubuo dešinėje pusėje; L -  pagrindinis dubuo kairėje pusėje. 

     

    4. Kuo skiriasi plautuvių ventiliai?

    • Užkemšamas (ranka uždaromas W)  ventilis. Ranką panardinus į vandenį lengvai užkimšite ir atkimšite ventili. 
    • Ekscentrinis ventilis (uždaromas paskukant  rankenėle AW). Tai reiškia, jog jums nereikės rankų  nardinti į vandeniu pripildytą plautuvės dubenį tam, kad atkimštumėte ventilį.
    • Integruotas ventilis (uždaromas paspaudžiant rankenėle AW). Tai modernus ir  praktiškas pasirinkimas, kadangi nėra bortelio ant rankenėlės, kuriame kauptųsi nešvarumai.

     

    5. Ar garantija taikoma ir plautuvės kompektuojančioms dalims?
    Ne. Garantija netaikoma plautuvės komplektuojančioms dalims. Garantija taikoma, tik medžiagos gamykliniams defektams, dėl kurių nebeįmanoma plautuvės tolimesnė eksplotacija.

     

    6. Ką daryti, jeigu  prekes gavote su  pažeista pakuote?

    Įvertinus, jog pakuotė pažeista nufotografuokite išorinę pakuotę, faktinę gautos prekės žalą ir atsiųskite visą informaciją mums elektroniniu paštu: mail@plautuve.lt

     

    7. Per kiek laiko pristatomos prekės?

    Jei prekės yra sandelyje  pristatome  per 3 -4 darbo  dienas su kurjeriu tarnyba, kai prekės sandelyje  nėra pristatymas gali užtrukti iki  1 mėnesio.

     

    8. Ką daryti, jeigu aprašyme nerandu reikiamos informacijos?

    Parašykite mums el. pašto adresu: mail@plautuve.lt arba skambinkite tel.: + 370 618 61362